De trodde du inte va....

Imorse när du vaknade hade du säkert ingen aning om att när du satt dig vid datorn och kollade runt och sen hamnade på min blogg att ett nytt inlägg hade uppenbarat sig... men se där... mirakel kan hända...
Jag funderar fram och tillbaka på om jag ska blogga eller inte... men så tänkte jag att jag kan ju faktiskt skriva ett inlägg lite då och då när jag känner att jag har tid. För de är ju faktiskt så att man har ju inte så mycket tid längre när man har ett litet barn :) Och jag prioriterar inte direkt bloggen när jag väl har en stund för mig själv :)

Jaa så vad gör jag och Ronja på dagarna då? Inte mycket alls, promenerar, myser, babygymmar, ett litet besök på BVC hit och dit. De är våran vardag de.
På tal om BVC var de några veckor sen vi var där så jag har ingen aning om hur "stor" gumman är nu men vi ska dit idag kl 14 så de ska bli spännande. Men i övrigt utvecklingsmässigt så går de ju fruktansvärt fort, de kändes som hon nyss bara låg i vagnen och gona... de ändå hon vill nu är att stå och vara med överallt... hon "pratar" hela tiden, skrattar och ler nästan jämt, pillar med fötterna, sliter i mina kinder... ja typ de ändå hon inte gör är att sova på natten... hehe.
I helgen så fick hon provsmaka lite gröt... inte så värst populärt, de mesta eller allt kom ut lika fort ur mun som de kom in, haha :)

Nee nu ska jag göra ordning lite mat till Lillan sen ska vi åka på BVC!! :)

Ett nytt inlägg kommer när du minst anar de....






  Alldeles ny och go :)



    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0