Nattinatti

Personalfest blev de... mat och alkoholfritt men ingen tidig kväll... kom hem nu. Men är glad att jag följde med iallafall, känner mig mycket piggare i kroppen... å rätt underhållande att vara nykter kan jag säga... så jävla roligt att se hur sluskig folk kan bli på fyllan, haha.... nu vet jag hur vacker jag är när jag är full... hmm... när jag tänker efter så är de här faktiskt första gången jag är ute på krogen nykter... och de gick helt okej... jag överlevde... fler såna här kvällar??? Njaa de vet jag faktiskt inte.... de återstår att se...

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på nån skitfilm... och spendera min natt i soffan... de e mysigt de.... Natti!

Kommentarer
Postat av: KateWellings

Bli inte för lycklig Frölander...det var en once-in-a-lifetime-experience :) Nu är jag normal igen... ;)

2009-06-13 @ 22:55:37
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0