Ja just de ja...

Blir inte så mycket skrivet här nu som ni kanske märker... Är lite handikappad och har väldigt ont i handen så jag har lite svårt att skriva...
De är ju så att i all stress så hände en liten olycka på självaste Sista april. Parkerade bilen snyggt på stan, klev ur och gick för att betala parkeringen... tog med P-lappen och gick till bilen... slängde in den lite snyggt i fönstret....å för att allt skulle gå så snabbt som möjligt så skulle jag stänga dörren med andra handen medans jag tog bort den andra... men dom där två kommunicerade inte riktigt med varann så dörren slängdes igen medans den andra tassen var kvar....mycket olyckligt... och jag kan säga att de gjorde mycket ont...å inte nog med att fingret var fastklämd i en bildörr så fick jag naturligtvis lite panik så med dörren stängd och ett finger som satt fast så drog jag bort fingret....ingen bra ide... fyyyy... de resulterade naturligtvis att en bit på ovansidan av fingret inte riktigt satt där de skulle....huahua.... Tur att jag hade mina vänner Magda och Carro med.... Eller iaf Carro för Magda fick ju lite smått panik av blodet och diverse=) Så Carro slängde in sig i förarsätet och vi begav oss till akutmottagningen på sjukhuset... åherregu...å de tog sin lilla tid för att överhuvudtaget en läkare kunde komma... höll på att få nå fel för de gjorde sååå jävla ont... men till slut så kom han.... då fick jag bedövning i fingret å de var de värsta jag ha varit med om... helvete!!! han vred o vände den där jävla nålen inne i fingret så jag höll på att bli knäpp och fyllde upp fingret med hur mycket som helst, såg ut som jag hade en stor jävla heljanne som finger..... sen sydde han några stygn... å då kan jag ju säga att jag var glad att jag var bedövad.... sen kom dom hemska orden.... "-Du får inte dricka alkohol ikväll eller imorn!" Shiiet pomfrit, jag trodde han skämta... de va ju sista april... hallåhallå... men tydligen inte, han var helt seriös...  Jaa, så min Sista april vart liggandes i soffan med massa värktabletter, smärta.., film och tyckasyndommigsjälvtårar....
Jaa nu har ni fått tagit del av min lilla olycka... Å de här har ju då tagit mig 4 ½ timme(?) för att skriva... de blir liksom så när man ska skriva med fingrar man inte brukar skriva med....




Idag har jag varit å handlat presenter på stan.... massa presenter!!! Woho!
Å nu blire drinken!


Nu vill jag att Olsson/Westin ska komma hem...... Saknar dom... <3



Kommentarer
Postat av: Åsa

Vadå färsk, tonfisk föds ju i burk, det vet väl alla?! =) //HN-surikaten

2009-05-09 @ 00:01:56
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0