Tufft, fränt, fräcka, läckra...

Haha typiskt dessa damer som såg såå himla "tuffa" plagg, de är fan skrattretande alltså... Den dagen jag är en av dom så hoppas jag verkligen att jag har haft nån slags framförhållning och låst in mig i en igloo nånstans långt bort...
Alltså de var verkligen jättetrevligt att gå på modevisning men de var en sak som störde mig sjukt mycket. De stod en tolk vid sidan om på scenen... Å gissa vad jag inte kunde sluta kolla på... Joo naturligtvis tolken... Jag höll på att bli knäpp på mig själv, jag var ju där för att kolla på kläder, inte nån jävla tolk, å varje gång Mamma sa typ : Visst va den där skjortan snygg? Va vadå... Skjorta... Den tolken har på sig?
De var underhållning i pausen... Med något som dom kallade snittar, cider och nåt band som spelade och sjöng... Ehh snittarna skulle jag vilja likna med nåt som nån sopletare hittat och slängt ihop... supergott, verkligen... Oj va jag klagar... De var inte meningen, jag har ju haft en jättetrevlig kväll... Fyra timmar, helt perfekt....
Å Mamma köpte lotter naturligtvis, hon gillar de hon... Hela vägen dit så var de enda hon tjata om var om hon hade pengar med till lotter.. Hon vann ett pris tillåme... Överlycklig vart hon.. De enda som smög omkring i hennes hjärna va att hämta priset...Å vet ni va de va... Ett reklam paraply från Team Sportia... Haha jätterolig vinst... Då var hon inte lika lycklig längre... Jaja, nog om de här.. För att inte låta alldeles för negativ så kan jag säga att jag har haft en jättetrevlig kväll. Kanon. Nu ska jag kolla på tv ett tag sen blir de läggdags. Tjooo
Åhh just ja, Cred till tjejerna och damen som visade underkläder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0