Snart läggdags...

Sitter och tänker tillbaka på olika tider i mitt liv...
Sommaren 2006: studenten, bulgarien med tjejerna, massor med fest, en helt underbar sommar. Nyår 08-09: Hassela med Malin, en jävla fylla och hur roligt som helst även fast de bara var vi två som åkte dit. Indien 2005 med familjen och Emma även familjen Melander var där. Blev en hel del skratt, sol och fest. Sommaren 2008 mycket blandade känslor där... Många väldigt roliga och många väldigt jobbiga... Julafton 2008: Den skönaste och trevligaste julafton jag haft i hela mitt liv, trots att jag jobbade den dagen Hösten 2006(?): De var då jag lärde känna mina underbara vän Emma Olsson genom mitt jobb, känns som att jag har känt henne hela mitt liv.
Jaa, de var ett litet urval ur olika delar i mitt liv...
Nu tänkte jag klicka in mig på Ticnet och kanske ta och boka biljetter till Buddy Holly musikalen. De vore sjukt roligt att åka och kolla på den musikalen, måste först bara hitta någon som också vill åka och titta på den.





Skönheten och Odjuret... Min favorit när jag va liten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0