Me llamo Sanna and I am a snorunge!

  • Håller på att träna på ett nytt språk som jag tänkte införa!
    De språket innebär att man ska blanda så många olika språk som möjligt i en mening.
    Har hållit på med de i några minuter och den bästa jag har kommit på är:


    Hola! My vardas je Sanna et mene to og tyve gads.  (11 olika språk)

    Översättningen:
    Hej! Mitt namn är Sanna och jag är tjugotvå år.


    De är mer än välkommet med egna meningar! Men kom ihåg reglerna!
  • Språk får bara användas en gång per mening
  • Är din mening bättre än min så diskvalificeras den
  • Den måste innehålla något om Sanna (Mig)
  • Innehållet om Sanna måste vara positivt, väldigt positivt
  • Sist men inte minst: Medans ni skriver/gör en mening måste ni lyssna på Caroline af ugglas låt Snälla snälla....


Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0