Möte!!

                                            
                                                  http://www.youtube.com/watch?v=ced8o50G9kg

Har ett möte om snart två veckor och kan inte sluta tänka på de.. Hur kommer de gå? Vad ska jag säga? Ska jag verkligen vara ärlig? Är verkligen ärlighet en lösning nu? Kommer det verkligen bli bättre?
Tankarna snurrar fram och tillbaka. Mest om jag ska tala sanning eller inte. Sanningen är den rätta utvägen i alla lägen men jag vet faktiskt inte om det är de den här gången... eller är det de men att jag inte vill inse att de är så? Vem ska hjälpa mig att komma fram till den rätta lösnigen? Jaa det är nog endast jag själv som kan genomföra den uppgiften, men jag litar inte riktigt på att jag kommer komma fram till någon lösning... Jag kanske ska ta det som de kommer? Det som faller mig in just när jag sitter där? Hur kommer jag känna mig? Jag vill veta nu!!!
Näe, nu fick jag helt plötsligt ingen lust att skriva mer om de här...




    
                                       " De sämsta du kan göra för andra är de dom kan göra för sig själv"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0