Mätt, nåå jävulst...

Ja då har jag varit på Amenta och käkat och de var väldigt gott måste jag säga, jag åt stora tortelini fyllda med ricotta och spenat med en sås på soltorkad tomat och oliver med oxfile och riven parmesan. Man blir alltid lika mätt efter att man varit på restaurang och käkat, men de är ju helt klart värt de :)

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket, klev upp klockan fem som vanligt och åkte till jobbet kvart i sex, efter att jag slutat jobba så åkte jag hem och myste lite med mina små älsklingskatter och satt vid datorn, efter de så röjde jag upp lite här hemma, tänkte stor städa men ska göra de imorn istället för då är jag ledig eftersom jag jobbar på lördag istället. Så efter snabbröjningen så hoppade jag in i duschen och sen bar de av till Amenta för käk å nu har jag nyss kommit hem. Klockan nio är de dags att kolla på Desperate housewives, samtidigt som de är Desperate så är de ju Andra avenyn på ettan och de vill jag också se men får ta och spela in de på mina bästaste inspelningsbara boxerapparat :)

Pappa och jag har pratat om att åka till Italien väldigt länge, men i år blir de nog av, i september är de tänkt, tror han till och med skulle boka de imorn. Där ska vi kolla på formulet i Monza  och äta massa god mat, jag älskar italiensk mat :) och en hel del shopping lär de också bli.

Nu ska jag ta plats i soffan! Toddelo!
(Lägger upp en bild så ni ser hur mätt jag är)


           



Kommentarer
Postat av: Carro

skit också sanna! Jag som trodde jag jobbade kväll imöra för jag kanske tänkte komma och hälsa på dig, men se på fan jag jobbar ju dag :/ skit också! Ha en bra ledig dag imorgon!! Puss

2009-03-17 @ 21:46:47
URL: http://rockit.blogg.se/
Postat av: Carro

skit också sanna! Jag som trodde jag jobbade kväll imöra för jag kanske tänkte komma och hälsa på dig, men se på fan jag jobbar ju dag :/ skit också! Ha en bra ledig dag imorgon!! Puss

2009-03-17 @ 21:46:48
URL: http://rockit.blogg.se/
Postat av: Emma

Vilken tur du har då som fick äta på Amenta. Jag har oxå ätit spenat till middag idag men det var nog inte lika lyckat som din mat. Ja, du har kanske läst om det i min blogg...



Snygg bild förresten. Men ta det lite lugnt i solariet, tror inte att det är hälsosamt att sola för mycket. ;)

2009-03-17 @ 21:56:20
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0