Mandelpotatis!

Måste bara säga att jag tycker så hemskt mycket om mandelpotatis, de är alltså min favvo pära! Så om nån där ute nån gång ska bjuda mig på mat så nöjer jag mig med endast mandelpotatis och lite salt. Spelar ingen roll hur den är tillagad, kan vara mos gjort på mandelpära, klyftisar gjord på mandelpära, kokt mandelpära, råstekt mandelpära, you name it, I will love it!!!
Tidigare har fiskbullar i hummersås varit min favorit men nu mina vänner ska jag avslöja att jag äntligen är less på de, har verkligen älskat dessa fiskbullar i alla år men nu efter 21 år har jag äntligen lessnat, lite tråkigt att det blivit så men de är bara att acceptera... Adjö mina fiskbullisar... We will never meet again....

Ojoj, nu är de slut på reklamen på tvn, ska fortsätta titta på Semestersvenskarna på TV4!!

Kommentarer
Postat av: Carro

haha

2009-03-12 @ 09:40:19
URL: http://rockit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0