Måndag!



Jaa då var de måndag igen då och de skriver jag med ett leende på läpparna... Nån som anar ironin?
Som vanligt så har de inte blivit något bloggande under helgen och de är av precis samma anledning som vanligt, förvånad!? någon!!?!?!


Har nyss ätit en alldeles underbar lyxmiddag för mig själv, kokt potatis och rökt skinka... Jaa jag vet, låter lite väl glamoröst för att äta på en måndag, men va faan.. Man lever bara en gång mina vänner...
Å nu sitter jag och envisas med min indiska snus som jag har som  nödfallssnus, men jag har ju dessvärre upptäckt att jag gillar den här snusen mer än den "vanliga" snusen... å då kommer ju självklart den stora frågan... Vad ska jag göra när den är slut då? De är ju inte direkt så att jag åker tur och retur till Indien för att köpa lite snus...? 


Har smygit omkring med svansen mellan benen idag på grund av några sura miner, blickar och mycket muttrande av nära och kära att jag aldrig uppdaterar min blogg... å de är ju sant, men som sagt har jag varit upptagen med annat dessa hääärliga helgdagar!


De ringde på min hemtelefon alldeles nyss å jag blir alltid lika glad när den ringer, de är så att den ringer väldigt sällan, naturligtvis så var de en telefonförsäljare från Telia som ringde.. Men hör och häpna, jag gillar verkligen när telefonförsäljare ringer, de är så kul att fråga ut dom om massa saker och säga gång på gång att jag vill fundera och dom gärna får ringa upp om några dagar, och de är enbart för att min hemtelefon ska få användas nån gång i månaden iallafall, jag tycker att de är ett himla smart system jag satt upp.


Skulle gå och kissa alldeles nyss och till min förvåning så sitter en av katterna på toaletten och ska kissa, så jag fick snällt ta kattlådan istället och uträtta mina behov där, var lite svårt att ta sig in i den där lådan men när jag väl var inne så var de riktigt mysigt faktiskt...


    



Kommentarer
Postat av: Emma

Men Sanna! Har du lärt dig hur man lägger in youtubeklipp på bloggen! Duktig du är! =)



Ditt system med telefonförsäljare var mycket smart tycker jag. Jag å andra sidan blir helt galen då dom ringer så nästa gång så tror jag att jag ska säga att jag har bytt nummer och att mitt nya nummer är ditt telenummer, vad tror du om det?

2009-03-16 @ 19:49:58
URL: http://eko.blogg.se/
Postat av: Sanna

Haha, ja efter många om och men!! :)

Jaa jättegärna, ge ut mitt nummer du bara, till alla du känner!!! :D Snälla snälla snälla!

2009-03-16 @ 19:51:27
URL: http://sannafro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0