Jag vet...

...att det finns en person som jag saknar enormt mycket. Vi var vänner och hade sjukt roligt. Jag har aldrig haft så roligt och trivts så bra med en människa någonsin, hon var verkligen någon man kunde lita på. Men dessvärre fuckade jag upp de, som med allt annat, men de är väl nåt jag får leva med nu...
Har nog aldrig nämnt de här tidigare, de är ju trots allt nåt år sen jag förstörde den vänskapen...
De är verkligen något jag har ångrat och tänkt på många gånger sen de hände...


 

Kommentarer
Postat av: Frida

Guud vad det värmde i hjärtat av att läsa det här

2009-03-27 @ 23:15:35
Postat av: Frida

Nej! Verkligen inte det får du inte tro. Tycker att det var ett uppriktigt och jättefint inlägg. Ni hade verkligen nåt fint om man kan säga så :P

2009-03-27 @ 23:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0