Jag lovar bot och bättring?

Jaa och det är ju tydligen nåt jag ska klara på egen hand nu.... Men tyvärr mina vänner kan jag helt ärligt säga att: Nej, de är inget jag klarar av! De vet jag, de är inget jag behöver fundera över. Jag kan gå dit dagligen och lyssna på vad dom och andra har att säga men när jag har gått därifrån så har de där försvunnit lika snabbt ur min hjärna.
Har jag kommit såhär "långt" kan väl ändå dom möta mig lite grann på vägen! Men som jag tror eller vet så vill dom att de är något
mer som ska hända, något som egentligen är helt onödigt, något som kan förhindras redan nu men... som alltid så sitter de väl i pengar...

Jag var där idag och de tog inte många timmar efter de som jag gjorde precis tvärtom, bara de visar hur bra de går, eller hur....? De här kommer ju jag klara på egen hand... Verkligen....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0