Goddag!!

Alltså hela tiden när jag inte har haft någon dator så har jag velat tokskriva blogginlägg men nu när jag har datorn igen känner jag inte för att skriva nåt, vet liksom inte vad jag ska skriva...  Äsch... Jag gör ett försök att få ihop nåt!
Den här veckan är första jobbveckan efter Grythyttan och de har gått/går bra, men lite tråkigt att vara tillbaka till de "gamlaÅtråkiga" livet.  I helgen har blir de även lite extrajobb på Parken, ska stå i baren där :) Ska bli mycket spännande, har hört att de ska mycket folk dit... Så vi får se hur de går, jag tror att de kommer gå alldeles utmärkt.
Har börjat träna nu, igen... jag har en tendens att börja träna äta bra o.s.v men sen efter ett tag rinner de rätt lätt ut i sanden men DEN HÄR GÅNGEN, jaa den här gången ska jag försöka hålla igång de. Allra helst skulle jag vilja ha ett löpband här hemma så jag kan stå ett tag varje dag, gillar inte riktigt att gå och träna å visa mig bland folk, men ibland så måste man... 
Jag är sååå less på att vara hemma i min lägenhet... Känns så himla ensamt! Varje gång jag är på väg hem från jobbet, träningen, kompisar så vet jag att jag är på väg hem till ensamhet... Jag har ju visserligen mina katter men de är inte direkt så att dom ropar hej när jag kommer hem och ligger och pratar med mig i soffan eller sitter med mig vid bordet när jag äter middag... De känns som att alla jag känner bor med sin pojk/flickvän. å då blir de ju inte så att dom ringer dagligen å har tråkigt å vill hitta på nåt för dom är ju inte ensam därhemma, dom har någon att umgås med eller iallafall vistas i samma rum som... å jag är lite så att jag inte vill ringa å störa, låt dom ha sitt "mys"(?)... så känner jag! Men de kanske är jag som är den som har de bra? lugn å ro, jag gör som jag vill, kommer och går som jag vill, lyssna på vilken musik jag vill, äta middag kl.tre på dan, dricka brämpa när jag vill, inreda som jag vill!!! Men vilket är "viktigast" egentligen... Jag tror att om jag får välja mellan att få göra som jag vill eller slippa vara/bo ensam så skulle jag nog välja de sistnämnda... Men med tiden så kommer allt. Förhoppningsvis så behöver jag inte bo själv resten av livet... haha!
Nee nu vart de ett lite tråkigt inlägg från sursanna men ni får nöja er med de :)
Hejsvejs!!

          

Kommentarer
Postat av: Carro

du stör aldrig! =)

2009-03-05 @ 23:14:45
URL: http://rockit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0