En svår och jobbig grej...

Det är fredag och de brukar betyda helg och ledig men inte den här helgen, för min del betyder fredag jobb imorgon, men de gör inte så mycket, de är nog rätt bra för min del som det ser ut just nu iallafall... Okej nu lät jag väldigt positiv till de här med att jobba helg men i själva verket så är jag absolut inte de, inom mig så kryper de... men de är något jag tagit mig igenom så många gånger så jag ska väl klara av de en gång till och med de så menar jag att jag inte ska supa ner mig totalt och komma till jobbet och vara något helt annat än nykter och bli hemskickad... been there, done that...




"Den enda du kan lita på är dig själv"

"Inse att dom flesta är idioter redan innan dom själv bevisar de"

"Håll dina förhoppningar låga, mycket låga..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0