Den lediga dagen...

Goder afternoon
Då har typ hälften av min lediga dag gått... och om jag får säga de själv så tycker jag att tiden har gått alldeles för snabbt.
Vaknade vid åtta och låg då kvar i sängen och kollade på MTV ett tag. Klev upp och började röja bland mina kläder å de är nästan som ett månadsarbete, jag har sjuuukt myket kläder å självklart använder jag inte ens en tiondel av allt.... hur kommer de sig tro? Jag bara handlar och handlar men använder inte... MEN VARFÖR? Är de någon smart människa därute som har något bra svar på de...? Sen dammade jag av alla hyllor, bord, fönsterrutor osv. Sen var de dags att ta fram dämmsuckern och som alltid spelar de ingen roll hur mycket/ofta jag dammsuger för på bara några minuter så har mina söta katter gått runt hela lägenheten och tappat hår så då är de lika hårigt som de var innan jag dammsög. Efter dammsugningen var de dags att ta fram min fina rosa skurmopp och skura, and I loooooove it, de doftar så himla gott och blir så fräscht.... Sen tog jag tag i disken och de var inte speciellt mycket så de gick väldigt smärtfritt. Städning för mig är inte alls någon jobbig eller tråkig sak, tycker de är väldigt trivsamt faktiskt, särskilt om man har musik på högsta volymen och världens godaste snus under läppen, och när man är klar så känner man sig så nöjd och allt är så fint och städat.

Efter städningen så käkade jag lite lunch, de blev köttsoppa, hårdbrö och clementinjuice... blir mycket sånt nu, är inte direkt den rikaste laman i hagen just nu.... Jaa å nu sitter jag här och dricker kaffe.. å om jag känner mig själv så kommer jag nog sitta här ett bra tag... har en tendens att fastna vid datorn rätt länge när jag väl har satt mig...


Over and out


Kommentarer
Postat av: Emma

självklart äre bara att titta förbi när du vill:) (bara du hör av dig först så att jag är vaken :P) Kramkram!

2009-03-18 @ 14:40:02
URL: http://nummer18.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0