De är lördag och de betyder drink och en nöjd Sanna!

Då har jag kommit hem från jobbet.. De gick alldeles utmärkt att jobba, jag hade mina tankar på att de är drink idag så då hade jag nåt att längta till. Jag jobbade med LillSanna och de var mycket trevligt, hon och jag jobba ju inte ihop så ofta för hon jobbar bara extra och då blir de att hon jobbar helger och jag jobbar ju inte så ofta helg.

Imorse när jag vaknade, lite för sent än planerat, så jag var lite stressad som jag alltid är även fast jag inte behöver vara de, så hade naturligtvis kattjäveln skete på golvet... stackars lilla hade väl så bråttom så hon inte hann på lådan, men så tänkte jag inte direkt imorse för då var jag vansinnig i stressens anda men de gick över rätt fort. Dom är ju mina älsklingarkatter vad dom än hittar på...

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen och försöka duscha bort matos och räklukten... Sen ska jag hämta Magdalena i Älandsbro och sen är de dags att börja inta Aqua vitae. Vi ska väl sitta hemma hos mig ett tag sen ska vi bege oss på fest hos Kim, hon har fyllt år den lilla krabaten.

Vi ses i dimman




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0