Viva la vida

Goddagens. Såsåså trött idag... Ingen höjdare alls, jag som inte har packat ett dugg och ska åka imorn bitti och vara borta i en månad, så att jag måste packa en hel del. Meen men, ska slita tag mig själv i nacken snart och börja packa.
Igår avnjöts en hemskt god middag, fläskfile medaljonger, hasselbackspotatis och en hemskt god sallad och får inte glömma dom goda dryckerna =)=)=) Sen däckade Frölander vid tolvsnåret och sov dödssömnen (den där sömnen man inte kan väckas ur, händer oftast när man druckit alkoholhaltiga drycker) vaknade vid fem och mådde crap, påminde mig själv om att mamma skulle komma hämta mig om fyra timmar, höll på att bryta ihop och gick å la mig i sängen. vaknade 20 minuter innan mamma kom, blaskade av ansiktet, bytte kläder och försökte göra mig någolunda fräsch. Sen bar de av till el sundsvallo, där släppte mamma av mig och hon åkte på ett möte. Jag gick en snabbis på stan sen hämtade Malin upp mig och vi åkte och käka på McDonalds, å där upptäckte ja att dom hade El Wrapo, haha. är de en spansk snubbe som driver mcdonken där eller? hahaha.... Sen åkte vi på Stadium för att kolla efter skor och en svart pike tröja som jag ska ha på bartenderutbildningen. Efter de så var Malin tvungen att dra vidare till stallet och jag strosade omkring på Birsta City i väntan på mamma. När mamma kom så blev de en hel del handling, kläder, skor, smink osv. Sen gick vi och fikade på waynes coffe sen bar de av hemåt å nu sitter jag här och drar mig nå jävulst för att börja packa, tror jag åker och hälsar på Carro på jobbet istället, skjuta upp saker.. joooni de är bra grejer de. Sen måste jag faktiskt ta och ringa praktikplatsen, har liksom inte riktigt gjort de än... å de är ju bra, NOT!
Inhandlat idag:
Ett par skor till utbildningen
Pumps
Id mineral make up
Smink från make up store (serum till ansiktet och lip plumber)
Ett par jeans
Ett par chinos
En kjol
En tunika
Ribbade strumpbyxor
Två pike tröjor
Träningsbyxor
E huvtröja

Handla kläder, ja de blir man glad av :)

Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0