Kom ihåg att använda hatt när du matar fiskmåsar....

Upptäckte att jag inte hade nå liv så jag blev tvungen att skriva ett till blogginlägg; med nöje tänkte
min vänstra...eller blir de högra hjärnhalva....? jaja så noga är de väl inte...
snart är de dags för mig att bege mig till grythyttan, de är bara nån vecka kvar. och jag börjar bli lite
nervös faktiskt men de kommer bli jäkligt roligt. När jag är där ska jag ta vara på varje sekund och
lära mig så mycket som får plats i min lilla hjärna. Mitt mål är att när jag åker därifrån ska jag  kunna
allt för att bli världens bästa bartender =) ganska mycket spritkunskap har jag ju redan nu, om de räknas
att kasta i sig så mycke brännvin som möjligt på så kort tid som möjligt?!?
De perfekta vore att när jag kommer hem från Grythyttan jobbar jag nån månad och när sommarn kommer åka utomlands och jobba sen åka hem till Sverigen igen på höstkanten och när vintern smyger sig på dra till fjälls
och jobba på nån restaurang, antingen som kock eller bartender=)
Ne nu är de dags att bete sig lite... Städdags på Gamla Karlebyvägen...Until next time... Toddelo

Kommentarer
Postat av: Emma

Är väldigt glad att du börjat blogga igen måste jag säga. Trevligt att du även läser min blogg. =)

2009-01-07 @ 12:19:25
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0