Booooring

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Då var jag elva år och säkert hur lycklig som helst, gick i skolan, lekte med mina vänner och hade mysiga
fredagskvällar hemma med min familj, men de skulle nog inte ta lång tid tills jag presenterade mig själv för spriten och dom mysiga helgerna övergick till rymningar, smygdrickning och allmänt rännande överallt förutom hemma.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
De var ingen som sa att de här var ett minnes test?!? Januari 2008? Hmm, nothing special I believe.

3) FEM SNACKS DU GILLAR
Popcorn, salta pinnar, ostkrokar, ehh? är inte så mycket för snacks...

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Oj, de här är ju nästan svårare än nationella proven som man gjorde på skolan...


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:
Resa, Öppna egen restaurang utomlands, Shoppa mig less, Skaffa en personlig tränare och en personlig dietist.

6) FEM DÅLIGA VANOR
Snus, sprit, cigg(ibland), soffliggning, mer bilkörning än promenader

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Resa, Jobba, Umgås med vänner, Partaja, Fixa och dona hemma

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
En skönhet klär i allt...

9) FEM FAVORITLEKSAKER:
Haha, den går jag inte på....

10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA  DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Pass!

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Ett linne..
Vad använder du just nu för skor: Inga
Favoritfärg på kläder: Allt möjligt men de blir oftast svart som blir inhandlat. Vitt är också en favorti men jag är tydligen så smutsig av mig så de brukar inte vara en höjdare :)

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag
Du pratade med: Pappa
Du delade en drink med: Om jag gjort de så kommer jag nog inte ihåg de
Du gick på bio med: Ojoj, var nog med Magda när vi såg Sex and the city filmen
Du gick på stan med: Emma
Skällde på dig: De är aldrig nån som skäller på mig för jag gör aldrig nåt fel, haha

Senaste
Låt du hörde:
Sophie Zelmani- I cant change
Film du såg: A lot like love
Mat du åt: Nyponsoppa om jag får kalla de mat :)
Fest: De var i lördags, Berkas 30års fest
Känslan: Sjuksjuksjuk
Ilska: Imorse när jag vaknade och upptäckte att jag fortfarande var sjuk
Resa: Grekland
Glädje: Alltid
Dröm: Pass!
Boken du läste: Företag och ledarskap
Personen du träffade: Mamma
Personen du pratade i telefon med: Pappa
Personen du fick sms av: Emma
Gången du åt en 7-eleven korv: De var nog två och ett halvt år sen, när jag jobbade i Stockholm
Gången du var utomhus: Ja de är nog tre dagar sen (är toksjuk)
Gången du sov: Imorse och Idag
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, de var nog på julafton tror jag...
Saken du köpte:
Snus

Om dig

Namn: Sanna
Ålder: 21
Smeknamn: FyllFrölander (tydligen, ingen aning varför?!?)
Syskon: en storebror
Sysselsättning: Jobbar och snart lite plugg :)
Bra egenskaper: Haha, ja de finns så många, orkar inte skriva alla här, hahaha
Dåliga egenskaper: None
Hårfärg: James brown brown
Ögonfärg: Blåa
Skostorlek: 38

Jahapp, då har ni märkt hur tråkigt jag har de när jag tillåme gör såna här skit listor, hjälp mig ifrån de här!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0