Tjoo

Hallåhallå, sist jag skrev var jag nog inte nykter, halv åtta en söndagmorgon efter en galant kväll på krogen och besök i trevliga snövallar, mycket viktigt att då smyga in på bloggen och skriva: Hm. Jaa tydligen var de viktigt just då...
Idag har jag jobbat min sista dag å nu ska jag vara borta i en månad på bartenderutbildningen på grythyttan och de ska bli sjukt kul. Jag är nog lite nervös också men när jag väl kommit dit och hälsat på alla så tror jag nog att de kommer gå alldeles utmärkt. Jag ska bo som i en liten lägenhet på hotellet Loka Brunn å de är ju helt perfekt att jag har mitt eget krypin med kök, dusch, toalett och sovrum. Jag kommer nog trivas som spriten i frölanders käft.
Efter jobbet idag åkte jag till Härnö Vulk och skulle säga hejdå till brorsan, å där satt dom i världens mest stressiga miljö..? NOT. En satt och läste tidningen, basse satt och kolla på musik på youtube och en satt mest och filura och kika sig omkring, Undrar om dom håller på att stressa ihjäl sig där? Utbrändhet är inte å leka me....
Sen åkte jag hem till Emma och Danne å där var de i  full gång med att sätta upp dom nya och fina elementen dom har inhandlat.. Fick även klappa på Emmas "lilla" mage också, där inne förvarar hon ett kärleksbarn som tänkte dyka ut i April, tänkte tipsa dom om ett namn om de blir en tjej, Sanna, de är ett hemskt fint namn tror de betyder Världsbäst(?). Danne och hans pappa va ju mycket upptagna så jag och Emma gick upp på övervånigen och satt och prata lite sen kramades vi hejdå, jag ska ju trots allt vara borta i en månad så då får man lyxa till de med en kram.
Jaa de var lite kort om min dag de. Kommer försöka skriva så mycket som möjligt när jag är på Grythyttan så ni får en liten inblick i hur bra jag kommer ha de=)
Nä nu ska dvärgfrölander hoppa in i duschen och kanske smaka av nåt starkt, låt väl smaka önskar jag mig själv.
hadetokjävlabra!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, asså det var ju ett mycket bra förslag på namn. Fast å andra sidan så finns det ju bara en Sanna för oss och det är du. =)

2009-01-31 @ 17:16:48
URL: http://eko.blogg.se/
Postat av: Sanna

Näeemen så fiiint =)

2009-01-31 @ 18:41:57
URL: http://sannafro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0