svartnackspackning

ja då skulle man kunna säga att packningen var klar, som alltid är de lika svårt att packa och särskilt att packa för att vara borta en månad. å ja e ju tjej så och med de sagt så förstår väl alla att de är ju hemskt svårt att välja vad man vill ha för kläder osv med sig, helt omöjligt å veta va jag vill ha på mig just då men de blir väl mest träningskläder och barkläderna jag kommer att ha på mig. och som vanligt så känns de som att jag har glömt nåt och som vanligt så har jag väl glömt nåt också... Jaja, men de är ju inte hela världen de heller, om jag har glömt nåt kan jag alltid köpa nytt. Ojojoj nu börjar nervositeten smyga sig på, jag åker ju faktiskt imorn. Ska bli sjukt kul och jag hoppas den här tiden kommer bli de roligaste i mitt liv å så kommer de nog att bli. Ska åka därifrån som en KICKASS BARTENDER, en starkare människa och en gladare Sanna med många nya bekantskaper  =)=)=)
å mina små kissemissar kommer jag sakna väääldigt mycke. Pappa har precis varit och hämtat Liten och Mindre. Dom ska få bo hos mamma och pappa i deras egen lilla våning medans jag är borta. Ovanpå Pappas garage är de ett stort rum som Pappa brukar ha som kontor, och dom har även en hörna med soffgrupp, tv å sånt, å de är där dom ska få bo, jag tror dom kommer trivas hur bra som helst. Mamma skickade precis ett MMS med en bild på hur kissarna redan hade myst till de, perfect=)
Nu ska jag ringa min vän Emma, var ju där och sa hejdå igår, men kände att de inte riktigt räckte så kände mig lite sugen på att åka dit idag igen. Så jag tänkte tränga mig på där nu =)

http://se.youtube.com/watch?v=udRGSPRlWzE&feature=related


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0