Sicksicksick

jag nyser som en galning, de rinner hundrafemtio liter snor varje sekund, håller på att skjuta huvet av mig själv,
halsen skulle jag mer än gärna skära av och kroppen känns som en 80årings... jaa jag är nära döden men skulle jätte
gärna vilja att de var över snart (läs nu). å gott om snus har jag ont om, å pallra sig iväg på en affär en dag som denna
är inget jag och min 80åriga kropp hurrar för... skulle gärna sitta och skriva lite här om mina senaste dagar i livet men då skulle de inte bli som mycket skrivet förutom; nysit 19 gånger på 7 minuter, snytit ut hela vättern ur min näsa, ätit 983 huvudvärkstabletter, vägrat svälja på 14½ timme, jätte hungrig men kan icke förtära något ätbart förutm nyponsoppa.. och lyssnat på Sophie Zelmani och tyckt synd om mig själv i hur många timmar som  helst. å de är väl kanske inte så kul att läsa om kan jag tro. en vettig sak har jag faktiskt gjort under dessa sjukdygn, jag kopplade in de trådlösa tangentbordet, musen och koppla in datorn i tvn så jag kan sitta och data vid tvn iställe för den bärbara lilla rackarn :)
nån som  har något trevligt tips på vad man kan göra när man är  uttråkad like hell och är sjuk som en dromedar?
alla förslag mottages för jag börjar bli grymt less på de här nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0