Sick and tired

Jaa som synes så har jag fortfarande väldigt tråkigt... Men men läs och njut!

Vilka är dina tydligaste karaktärsdrag?

Glad, fnitterfitta, arbetselak 

När är du lycklig?
När jag är med såna jag bryr mig om och såna som bryr sig om mig (på riktigt)
Vad beställer du på krogen?
Ett glas rent, tack!.
När sa du "Vet du inte vem jag är" senast?
Har aldrig sagt så, alla känner igen mig, hahaha
Berätta om en minnesvärd bakfylla du haft.
Ojojoj, svår fråga. Har haft många bakfyllor i mitt liv. Dom värsta är väl dom gånger jag vaknat upp i fyllecellen. När polisen har tagit in mig har jag varit så kaxig, sååå nykter och skrikit som en galning men sen till slut när jag somnat i cellen och sen vaknat när dom ska släppa ut mig har jag skämts som en hund och gått med huvudet under fötterna. Sen när jag kommit hem har ångest och kexxningen smygit sig på ganska snabbt. Dom gångerna är man inte så pigg!
Vilken är din största fåfänga?
Jaa, de är från dag till dag de där. Beroende på Fröken Frölanders humör.
Hur vill du helst transportera dig?
Bil eller gå
Vad är ditt starkaste minne från barndomen?
Hm, har inte så många minnen från min barndom. Om jag skulle välja nåt av de starkaste så skulle de bara bli nåt ledsamt och tråkigt, som ensamhet, utanförskap, mutning... Men jag väljer nog ett lite trevligare som när våran familj var i Frankrike och jag fick en jättefin rosa klänning med gula ditsydda blommor på, ett par vita strumpor med små låtsas "diamanter" på och ett par guldskor, jag var så lycklig och kände mig så fin:):):)
Väldigt kortfattat: din syn på dokusåpor.
Tycker egentligen att dom är helt värdelösa men älskar att kolla på dom
Vilken modetrend var du tidig med att upptäcka?
Jag är inte direkt nån modesnubbe, tror jag? Jag har på mig de jag tycker att jag passar i, de blir bäst så
Vem är den mest kända människa du talat med?
Jag vet inte riktigt vem de skulle va.. De är mest några olika kändiskockar som jag pratat med
Vad är det närmaste döden du kommit?
Det måste varit när jag hoppade hopprep och skrapade upp stortån när jag var liten...(?!?!)

Vad smugglade du in i landet senast?
Smugglade? Jaa de var väl sprit de.

När skäms du?
När jag gjort nåt fel och betett mig illa mot någon

Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av?
Depression
Vilket är det värsta kok stryk du fått?
Private
Berätta om ett pensionärs beteende du upptäckt hos dig själv.
Det måste vara när jag gör storkok på söndagar inför hela veckan, tydligen så är man pensionär om man gör nåt sånt
Fyll i meningen: "Man kan ta E ur X, men man kan aldrig ta X ur E."
Man kan ta beroendet ur människan, men man kan aldrig ta människan ur beroendet
Vad är det märkligaste sms du fått?
"Kommer du ihåg va du lovade igår*flörtsmiley*?" Svar: Ehh neej, för du har fått helt fel nummer
Nämn en bok som du sagt att du läst, men som du i själva verket aldrig tagit dig igenom.
Skulle aldrig falla mig in att ljuga om en sån sak...
Fyll i meningen: "X, X och X - det känns som historien om mitt liv."
Fylla, bakfylla och jobb - de känns som historien om mitt liv
Vad irriterar människor sig på hos dig?
Att jag är så otroligt bra på allt.
Berätta om ditt senaste utbrott.
Needu tack...


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, du är rolig du Frölander...höll du dig i skinnet i lördags nu?! :)

2009-01-25 @ 20:30:04
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0