Ja då var de dags, nytt år nya misstag

Ja då var de fredag och årets första eller är de andra dag? Jaja, ett nytt år är de iallafall och hur började de då...
jo vaknade upp fruktansvärt bakis på ett hotellrum i Hassela... en sån gång vill jag inte annat än att lura bakfyllan
och påbörja dagen med en öl och välkomna en ny fylla men så blev icke fallet, för jag skulle ju tydligen
sätta mig bakom ratten och köra hem till Härnösand men de fick jag ju naturligtvis vänta med i några timmar,  å
naturligtvis var de bara att lämna hotellrummet klockan 11 så då var de bara att lägga sig i bilen och sova med huvve
lutandes mot handbromsen, jätteskönt... men strax efter fyra så tog jag mig i kragen, gick och kissa och sen bar de
av hemåt, äntligen...
å idag har jag jobbat och jag måste ju säga att jag inte var den piggaste krabaten på bygget, men de gick helt okej...
slapp vara där från 06.00-21.30 som i tisdags så bara de var ju ett litet plus i kanten:)
efter jobbet så åkte jag på Mio och kika på lite möbler men hitta inte nåt som föll mig i smaken... eller jo de gjorde jag
men dom sakerna kostade mer än va min plånbok tål... så jag smög över på Jysk istället och köpte lite gardiner för en
bra penning:P
ja å nu sitter jag här.. och har gett mig själv en fredagspresent, en iskall öl å de tackar jag för, fredagen är fulländad!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0