Fröken Frölander

goddagens, jag har utnämnt mig själv till somalias sämste bloggare men bara för att ingen annan ska hinna
före och säga att jag är värdelös på att blogga, lika bra att vara först med dåliga "nyheter".
idag har de ju tydligen varit en röd dag och de har jag inget emot alls, tycker de är väldigt
trivsamt med en röd dag såhär mitt i veckan. Jag har inte direkt gjort nåt vettigt men nämn nån dag jag bruka
göra de.. Men en promenad tänkte jag klämma in på kvällskröken så man får i sig lite frisk luft=)

jag har haft skattjakt hemma i lägenheten idag, men tyvärr hittade jag inte skatten... de var nämligen
några av dom hjärnceller som försvunnit från min hjärna dom senaste åren och tråkigt men sant så
förblir jag hjärncells lös och därför måste jag även sluta skriva här eftersom jag inte riktigt kan komma
på hur alla bokstäver ska avnänsad.... oj un bjröa de såpar ru.....

Morrondagens skatt: Världens största heljanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0