Vecka 1 avklarad

Ja då var en tredjedel av den här utbildningen klar och de känns faktiskt lite hemskt... tiden går så himla fort. Vill inte att de ska  ta slut, för de här är ju faktiskt de roligaste jag gjort i mitt liv, ångrar inte en sekund att jag åkte hit. Skulle göra om de igen efter jag är klar här om jag fick. Det är sjukt kämpigt och mycket att plugga på men endå såå jäkla roligt, alla här är så roliga och trevliga. Skulle vara skit kul att hålla kontakten med alla, men de är sånt som man säger å de går liksom bra i början men sen brukar de rinna ut i sanden rätt fort å sånt tycker jag e synd. Lärarna här är jätte trevliga också, dom är rätt ung allihop så de funkar skitbra.
Ikväll ska vi samlas i jaktstugan och umgås, kolla på film och bara ta de lugnt. Men imorn då blir de andra bullar, imorn bitti ska vi åka till Karlskoga (tror ja de hette) och kika runt lite och naturligtvis besöka de lokala systembolaget, cant wait:) klockan ett ska jag på lerduvskytte som sagt och de ska bli riktigt roligt. Efter de så ska alla göra mat ihop och förtära alkoholhaltiga drycker, ska bli mycket trevligt :)
Nu ska jag äta lite vindruvor och banan till middag sen blir de en dusch.
Heeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjdåååååååååååååå:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0