svartgädda

ja då ångrar jag allt koffeinintag för nu vill jag inget annat än att gå och lägga mig sängen och sova  å kliva upp tidigt imorn och fortsätta plugga innan de är dags för provet... för just nu känns de som att jag bara sitter och tomläser, jag läser och läser men inget går riktigt in, som en klok man sa: bara för att du är trött och lurar kroppen med massa koffein så blir inte hjärnan piggare för de... å jag är beredd och hålla med om de nu för de är precis så de är , jag är pigg men inte min hjärna... misstag numero uno! De är lätt å va efterklok. Men tänkte endå göra ett försök att hoppa i säng nu  å läsa en sväng och sen tvinga mig själv till sömn. Såå gonatt alla medmänniskor och håll tummarna och pektårna för mig imorn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0