Scrooobaaaaadiiiiiiii

godkväll dear earhtlivers.... Nyduschad och fräsh, doftar som ett ljuvt jungfrubröst.
kom hem 19.30 från barteknik och drinkblandningen, de gick alldeles utmärkt, de var hur kul som helst och lärarna tyckte de gick kanonbra å att de inte var några såna där typiska nybörjar fel, då får man hoppas på de bästa å att de fortsätter i samma riktning i fortsättningen :)
när jag kom hem åt jag lite köttsoppa och har suttit och pluggat, whisky hit å whisky dit..
fick tillbaka provet efter bartekniken, hade 90% rätt, jävlablåbärshelvetesfel, å 90% är jag inte riktigt nöjd med, 90 är 90. å de är inte helt okej de är 100% rätt jag strävar efter. Men bättre lycka imorn på nästa prov. På lördag har jag skrivit upp mig på lerduvsskytte, ska bli riktigt roligt.
Nu är de dags att lägga fläsket i sängen och pressa trynet mot mina fina anteckningar om whisky och gin.
Skål å hej!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Fan vad kul det låter Sanna! Och återigen: vad duktig du är, snacka om att du verkar ha kommit igång med "nya sunda Sanna", blodapelsin och tidiga kvällar...jisses. :) Själv har jag gjort ca 1000 bomber idag, ska skriva "bombexpert" i mitt CV...kan ju vara bra om jag söker ett jobb i Västjemen eller Gaza tänkte jag...

2009-02-05 @ 15:59:14
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0