Sanna Stjärnan Frölander

Ja då kan jag meddela att provet är gjort, rättat och tillbaka i mina händer. Å vad mer kan jag säga än att jag är en stjärna, naturligtvis alla rätt på G delen, nästan ska jag nog tillägga 0,5 poäng var borttaget pga att jag glömt lägga till en sak på en fråga, och naturligtvis alla rätt på VG delen å bättre än så går de inte att få, så jag är mycket nöjd, allt slit igår lönade sig. Så jag ska väl lyxa till de med att springa ut och göra några glädjeskutt och 3-4 stycken snöänglar lite senare.
Idag har vi haft service och gästbemötande med Pontus, lite läskig kille de där, han har inte varit här på hela veckan men endå så kan han allas namn...?!? Vart nästan lite arg när han sa mitt namn bara sådär... Själv så har jag inte lärt mig nåns namn, knappts lärarnas...
Nu har jag lunch, håller på att värma en grönsakspaj. klockan 15.00 är de dags för repition i baren på alla drinkar vi gjort den här veckan, de ska bli roligt, precis som alla andra barpass:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0