Lunch

Är väääldigt trött idag, låg uppe länge igår och pluggade, först satt vi några stycken i jaktstugan och vid elvatiden gick jag hem och la mig å pluggade i sängen.. å tydligen så hade jag plugga på typ allt annat än de som var på provet idag... aja lite för mycket kunskap har ju ingen dött av :)
Ja då var de lunch för dagen å de känns som att varje gång vi har lunch och jag ska gå hem för att äta å plugga så sitter jag här iställe.. mycket konstigt...
Imorse hade vi prov å de gick väl bra, hoppas jag iallafall sen efter de hade vi vinkunskap i två timmar, ojojoj... så mycke olika druvor och grejer de finns.. Å nu som sagt är de lunch, klockan 13.00 har vi vinprovning i två timmar, ska bli kul å få känna alla olika karaktärer osv. kanske ska lyxa till med ett glas vin såhär på lunchen till köttsoppan bara för att vara förberedd liksom, hahaha....
Nä nu ska jag plugga lite drinkar, lyssna på volbeat, äta knäckebrö, dricka vatten och äta köttsoppa :)
På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0