kära jordbor

tänkte smyga in ett litet snabbt inlägg, hinner inte med så mycket mer, tyvärr...
har suttit och pluggat sen sist jag skrev, förutom när jag var på möte. Mötet gick alldeles utmärkt, dom tyckte att jag hade jättebra inställning och att jag hade fixat med praktiken jättebra.
mitt huvve håller på att gå av pga allt läsande och skrivande, å att läsa och kunna allt på en kväll för att ha prov dagen efter är inte de lättaste, i vanliga fall brukar man oftast ha några dagar på sig iaf. så just nu går inte min hjärna på högvarv direkt.
Jag tänkte ta en dusch nu och sen lägga mig i sängen och fortsätta att plugga. Så ni får ha en fortsatt bra kväll och skicka gärna över några hjärnceller och plugghjälp till mig, för de lär jag nog behöva. smoooosch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0