hjärnan går av...

ja då sitter jag här med alla dessa papper och kompendier och håller på att läsa huvve av mig. som vanligt så pluggar jag på allt som går att plugga på även fast jag fått några specifika sidor som ska läsas till imorn, så jag får skylla mig själv... de är inte de lättaste de här med alkoholframställning som jag läser om just nu, de är så många procedurer, de är framställningen, destillering (två olika sorters), lagring (två olikla sätt), blandning, justering och övriga tillsatser och även historian bakom allt, tekniker, råvaror och specifika namn (som är oftast på andra språk som tex latin, franska) och allt om vodka och likör, olika glastyper, utrustning och metoder. Jaja, men jag ska inte klaga, det är ju kul när man har lärt sig allt. Nu ska jag fortsätta läsa lite mer och sen ta en dusch och gå och lägga mig i sängen för att läsa lite mer innan jag intar skönhetssömnen =)
vi hörs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0