Hellu!

Vinprovningen gick alldeles utmärkt, de var skit kul när man känner alla dom där smakerna och aromerna, dom är så tydliga när man verkligen tänker efter. Alla fick varsin spottkopp, jag är ju faktiskt inte den som spottar i glaset å de vet vi ju alla så jag utnyttjade naturligtvis den aldrig...
Sen åkte vi och handlade på ICA grythyttan å varje gång vi är där så handlar jag sååå himla mycket, känns de som iallafall men sen efter typ två dagar märker jag att jag har absolut inget att äta, bara frukt, hårdbrö, pålägg och köttsoppa... men de kanske är de enda jag handlar också...?? aja, nu ska jag plugga på lite drinkar innan de är dags för barkunskap och drinkblandning, har skola till 20.00 ikväll :)  På återseende!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0