HejSvejs!

Är hemma hos mamma och pappa idag igen och lånar datorn :) Å är även mottagare av presenter idag för jag har nämligen namnsdag idag :) Så jag har fått paket av mina söta föräldrar :)
Bror med bihang har tydligen varit på vansinnesfärd idag igen på skotran kört genom kanalen å grejer, å där finns de ju ingen is, tokiga jävlar de där :)
Bion igår med Emma var hemskt mysig. Först var vi på McDonalds och åt en gourmet middag sen åkte vi till bion. Vi så "Män som hatar kvinnor". Filmen var jättebra men också lite läskig, helt klart sevärd. Efter filmen så åkte vi ut till mina föräldrar och hälsade på sen skjutsade jag hem Emma, när jag kommit hem så låg jag å läste bok, Mia Törnbloms "Så dumt!", den är verkligen jättebra, har snart läst ut den, jag började läsa lite i förrgår så läsningen går fort :)
Förhoppningsvis ska jag umgås med Anna ikväll, hon är ny hemkommen från Thailand där hon har varit i några veckor och jag har ju varit borta i några veckor så de ska bli kul att ses igen :) Å en drink är då självklart välkommet :)
Näee nu ska jag ta och äta en hårdbrö macka och konversera lite med mami å papi :)
Hejjrå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0