Hej...

Min dator funkar fortfarande inte som ni kanske har märkt... så nu är jag hemma hos Anja och Astrid och lånar datorn där. Vi har nyss haft teoretiskt slutprov och de kändes riktigt bra när jag gick därifrån faktiskt... Men man ska inte ropa hej förren man är över ån. Jaja.. å imorn är de dags för praktiskt prov, ska bli spännde. Gillar inte riktigt såna där praktiska prov, även fast de är nåt jag kan så blir jag så himla nervös och kanske gör nåt fjantigt fel. Men man ska inte oroa sig så mycket.
Igår fick vi komponera våran egen drink, å de var riktigt roligt. å den vart jättegod, så nu mina vänner... när jag kommer hem ska ni få smaka på min Ginger Kick , spännande va?=)
Nu sitter jag vid datorn, Oskar vid sin dator och Anja håller på att laga lite mat och nu kom Astrid in genom dörren, å idag är de faktiskt Astrid som är allas vårat födelsedagsbarn, hon fyller faktiskt 20 år så lite senare idag ska vi åka på bolaget. Wiiiieee!
Nää nu ska jag umgås med mina vänner för de är ju trots allt slut på den här roliga tiden snart.
Har även lagt till lite roliga "katt åt" vitsar som kompensation för att jag inte skrivit nå blogginlägg på länge.

Katt åt trädgård, fick rabatt
Katt åt boll, rund om magen
Katt åt eka, fick ro
Katt åt resväska, blev packad
Katt åt kortlek, fick spader

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0