Hej alla glada =)

Nu har jag lunch å har lite bråttom så de blir inge långt inlägg :)
Började morgonen med att jag vaknade vid sju, toookpigg så jag tänkte att jag kunde ligga kvar en sväng utan att somna om, meen som alla vet så funkar ju inte de riktigt. så jag vaknade typ kvart över åtta med lite panik, vi började nio så egentligen var de ju liksom lite lugnt men stressad som jag är i alla tillfällen så fick ja panik :) Klockan nio hade vi Kaffeskola och då vart vi uppdelad i grupper så när dom andra hade kaffeskola så stog vi andra i baren och repeterade drinkar och sen var de dags för oss att ha kaffeskola, efter de så såg vi en film om whisky och sen blidde de lunch å de har jag ju nu då... har nyss käka en grönsakspaj och en hårdbrö macka så nu ska jag bara byta om och sen gå till Anja där vi ska plugga lite på drinkarna innan barpasset klockan 14.30 och vi ska försöka hinna med att knäppa lite kort för de är så vackert här idag, jättefint väder, solen lyser och snön ligger så fint :) Nu ska ja skynda över till rum 270 :)
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0