Grythyttan

Ja då var jag framme efter 7 timmars bilfärd, och självklart var ju jag först på plats. Så nu har jag suttit här i snart två timmar i min lilla lägenhet och sprungit upp till fönstret vid varje ljud jag hört och hoppats på att de är nån som har kommit... men icke. jag får nog sitta här själv i "jaktbyn" som de tydligen kallas... å gå och äta kvällsfikat i jaktstugan helt själv. Börjar redan oroa mig för när jag ska åka hem, då ska ja åka tåg (åkte med pappa ner) och jag har världens tyngsta packning, tror väskan väger 35 kilo och de som inte fick plats i väskan har jag tagit i påsar... så de blir nog rätt så knepigt att ta sig fram och leta upp nån buss som går till tågstation.. men de känns rätt onödigt att gå och oroa sig för de nu såhär första dan =) så den oroligheten lägger jag åt sidan och kliver på en annan... morgondagen.. när vi alla ska träffas klockan ett i societetshuset, sååå nervös. Nu tänkte jag packa upp och dricka lite nyponsoppa och sen tänkte jag gå ut på en liten upptäcktsfärd och kika vart allt ligger. men de slutar väl med att jag går vilse och får bygga en liten hydda av snö,  tända eld med pinnar  och leva på grankvistar tills nån hittar mig, men jag gör ett försök, våga utmana ödet... Whis me luck!

Lite bilder på mitt lilla kryp in här på grythyttan =)

       





Kommentarer
Postat av: Carro

va mysigt! =) Miss you

2009-02-04 @ 15:23:03
URL: http://rockit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0