godkväll

Jaa, tiden går fort, har liksom inte hunnit så mycke sen jag skrev sist. Jag har packat upp allt mitt badrumstjafs å suttit och läst lite i cocktails boken som  jag fick av Emma och Danne, hur bra bok som helst. Ska läsa några gånger till ikväll så jag är ett riktigt proffs imorn när vi börjar utbildningen =) Å nu kom jag nyss från "Jaktstugan" har varit där och käka mackor och druckit Loka och som jag skrev sist så var jag där själv (dom flesta har ju nyss kommit så dom håller väl på att packa upp) men som tur va hade jag Emma med mig i telefon, ett kanonstöd för nervösa Sanna som knappt vågade sig dit, folkskygg är ingen höjdare att va på såna här platser=) Å nu tänkte jag ta och inviga duschen, är lite frusen så de blir en lång härlig dusch, torka håret, platta håret, smörja in mig med alla tusen krämer jag har och sen smyga ner i sängen och kolla på Gordon Ramsey klockan 20.00 och sen ska jag kolla på filmen Holiday på trean som börjar klockan 21.00 å i alla reklampauser ska jag läsa i cocktailboken =)


                                                                              



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0