goddagens

nu sitter jag hemma hos mina föräldrar och lånar deras dator eftersom som vi alla vet så är min dator fortfarande trasig, å de är därför jag inte skriver så mycket här på bloggen, men datorn är tillbaka i mina händer då kommer jag skriva som aldrig förr :)
å jag har även tappat bort min nyckelknippa så att jag inte kan ta mig in i tvättstugan hemma hos mig så nu håller jag på att tvätta lite här också... så vi kan sammanfatta de här besöket hos mamma och pappa att jag slår två flugor i en smäll, yeeey!!!
vädret är helt underbart idag, solen skiner som aldrig förr, de är hur mycket snö som helst, de är varmt ute, inte för varmt men lagom trevlig värme. skulle önska att jag var i fjällstugan nu och låg ute på en fäll, dricka kaffekask och äta apelsin. de e drömmen just nu de :)
Ikväll ska jag och Emma gå på bio, de kommer bli mycket trevligt. De va liksom inte igår man var på bio direkt, enligt en besökare hos Malou von Sivers så går svensken på bio 1 ½ gång per år....
Ojojoj nu låter de som tvättmaskin är redo, dags att hänga och slänga in en ny maskin!!!
På återseende!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0