goddagens

Ja då var de dagen med stort D. Har sovit jättebra inatt, väldigt skön men liten säng, funkar alldeles utmärkt. Vaknade klockan 8, låg kvar i sängen och kollade på Vakna med the voice till strax före 9 sen klev jag upp och drack nyponsoppa och åt en clementin, de är de enda som finns i mitt kylskåp just nu, vi ska få åka och handla ikväll på Ica grythyttan. Sen gick jag på en liten upptäcktsfärd/promenad och tuff som man är så hade jag alldeles för lite kläder på mig i detta väder, leggings, skinnstövlar, huvtröja och jacka. benen höll på att frysa sönder, mina händer gick av, fötterna vart isbitar och ansiktet var täckt av en isbana (?) jag överdriver absolut inte. försökte lokalisera vart alla byggnader låg och de var inte de lättaste kan jag säga, det finns hur mycke olika byggnader som helst här och med mitt lokalsinne så tror jag att de här kommer gå lite åt pip svängen. klockan 13.00 ska hela gruppen samlas utanför ingången på Stora Societetshuset, jag har hittat huset men såg inte direkt någon ingång så de ska bli väldigt spännande. de lär väl bli så att jag står utanför helt fel hus och får stå där och frysa ihjäl tills nån stackare hittar mig efter 7 timmars letande, då kommer jag ligga där och snora is, hosta snöflingor och spotta pudersnö....
Ska bli mycket spännande att träffa alla människor och se va de är för sorts folk, jag hoppas verkligen att de är några som man känner att man trivs bra ihop med annars kommer nog den här resan bli mindre kul. Men de återstår att se, bara två timmar kvar nu... Nervös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0