Saknar alla mina hjärtevänner :)

Halllå småfolk!!
Nu har jag slutat för dagen, å jag kan inte sluta tänka på att jag vill aldrig åka härifrån... ja blir så lessen när jag tänker på att jag snart måste åka hem... de här är den bästa tiden i mitt liv och jag kommer aldrig glömma den. Alla nya vänner, nya kunskaper, grymt sjysta lärare och allt är hur kul som helst.
Barkunskap gick helt okej, brukar vara riktigt svårt att komma ihåg ingredienser, glas och metod men idag gick de faktiskt riktgt bra, tänker jag efter ordentligt så finns allt uppe i skallen, man får liksom ha lite egna små kom ihåg grejer till varje drink för att komma ihåg allt om just den drinken. Innan bartekniken så knäppte jag och Anja massa kort, dom var jättefina. Nu har jag nyss avnjutit en underbar middag (noooooot), makaroner och knäckebröd, de är liksom de enda jag har här hemma, inte de roligaste men inte så mycket att göra, vi ska åka och handla imorn å de är ju tur :)
Tänkte lägga upp lite bilder nu, men de blir inte så många för de tar sån jäkla tid med de här mobila internetet:)

      
     

Bild 1: Söta Anja i baren. Bild 2: Björn och Joel. Bild 3: Sven
Bild 4: Jag, inte så vacker och inte så beredd på korttagning. Bild 5: Liten del av huset där några av oss bor.
Bild 6: Taconight :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0