Då var kvällen över...

tro de eller ej, men jag är i princip nykter och har gått hem från festen. eller alltså nykter ska jag ju inte säga att jag är men jag har tagit de relativt lugnt med drickandet och betett mig som folk men då upptäckte jag att de inte alls var lika roligt som annars så då tog jag beslutet att jag skulle gå hem. Kvällen har varit jätte trevlig, först åt vi tacos och sen satt vi och spela drickkortspel sen skulle vi gå till den "lokala" baren och de var ju ett skämt, skämdes nästan när vi klev in genom dörrarna, så jag och tre till vägra stanna kvar där så vi gick tillbaka till jaktstugan igen och satte oss och drack, klokt val av oss. lite senare kom dom andra tillbaka efter att dom sugit i sig deras drinkar med dom övriga adliga männsikorna, sen tyckte jag att allt bara vart grymt tråkigt så jag gick hem... å de är ju lite tråkigt att den enda gången jag beter mig och inte bli för full så har jag så tråkigt att jag går hem. men desto piggare är jag imorn, då ska jag gå och bada och gå på världens längsta promenad för att rensa skallen lite grann... de behövs nog, och på kvällen tänkte jag sätta mig å tokplugga.
Ja trivs jättebra här och skulle kunna vara här hur länge som helst, allihopa är jätteroliga och trevliga, men jag känner ändå lite hemlängtan; till mina katter, min familj, mina vänner, nån slags närhet av nån man verkligen känner...
Nu tänkte jag lägga mig i sängen och kika lite på tv. Sov sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0