Världens vackraste dag!

Oj va fint väder de är ute... LOVE IT!!!  Har känt mig lite piggare idag så jag har varit ute på byn och visat mig lite grann. Var först hos Mamma och Pappa och fikade lite skorpor medans pappa bytte till sommardäck på min bil, sen begav jag mig och hälsa på min tjocka kompis Emma, lite läskigt men hon ska ju faktiskt föda snart... å de enda jag hoppas på att är hon inte ska glömma bort mig, att de ska bli en tjej och att dom ska döpa henne till Sanna!!!=) Tre så små och enkla önskningar från min sida... Emma, dom skulle väl kunna få slå in???:)
Sen så har jag varit på Sams och käka, en kanonstor och supergod sallad, när jag gick därifrån var jag mer än mätt i magen... kändes som hela kroppen var full av ost och skinksallad...
Efter de så gjorde jag en välbehövlig grej... Tvättade bilen... Efter många om och men.... Först upp på statoil men där var ju naturligtvis tvättabilengrejen sönder... så då åkte jag på OK/Q8 och när jag skulle betala där så var mitt kort tydligen ogiltigt... men hallå i stugan... jag använde de ju alldeles nyss... men då fick jag åka på stan och ta ut pengar och åka tillbaka... sen var de världens längsta kö... tror alla hade den briljanta iden att tvätta bilen idag... jaaa å när jag väl kom in i den där tvättgrejen så vart de nå blaha med koden och den startade inte så jag sprang ut  och skulle slå den igen och då startade den naturligtvis... så jag fick lägga benen på ryggen och springa in i bilen igen... å herregu... vilka bekymmer för att tvätta en bil...jaja nu är de gjort iaf, ren å fin vart han...
och nu ska jag försöka hitta på nå jääävulst trevligt att göra... Byebye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0