Valet

lämnade inte lägenheten, var nog lika bra....
har nyss beställt smink, hudvårdsprodukter och hårvårdsprodukter på eleven.se och naturligtvis var jag tvungen att klicka på "köp" på allt som var lite rosa... jag kan verkligen inte hålla mig ifrån att köpa en sak som är rosa... ja gillar den färgen jag... fick vara stenhård mot mig själv när jag köpte möbler å sånt till lägenheten för att inte köpa allt som var rosa... hade jag inte varit de så hade jag nu bott i en lägenhet som skulle ha passat en liten flicka på 8 år med bara rosa och princess saker :)

De är en liten misse vid namn Mindre aka Sue Ellen som ligger och myser på gardinstången och sen på soffkanten:)
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0