Skrivs inte så mycket här..

..men de händer inte så mycket heller...

Har varit väldigt irriterad den här veckan.. av en eller två anledningar blev de...tyvärr inget jag kan nämna här... men ni skulle mycket väl förstå mig om ni visste vad de var...

Igår fråga typ två 10-12 åriga killar om jag ville köpa ut åt dom... Weird... NoNo, kommer aldrig hända. Söta små barn, gå hem och mys i soffan med popcorn och familjen så länge ni kan, ha inte för bråttom med livet...

Har även insett en sak... eller egentligen något jag vetat och borde gjort tidigare... men nu är de klart som vårsolen... 

                                                
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Carro

men jag tycker om dig! :) Inte vart de nått kväll heller med nånting. Soffläge är skönt de med. Puss

2009-04-18 @ 22:08:16
URL: http://rockit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0