Sanna Loco

Min före detta vän Emma ska bli mamma snart och jag tänkte bara nämna här så bebisen kan läsa de sen... att jag kommer alltid i första hand så den lilla ungen får kliva ett litet steg åt sidan och lämna plats åt mig... iallafall i början sen får vi se om vi kanske kan dela uppmärksamheten... men jag vet inte... vi får se hur de blir med de. Ett undantag är om Emma och Danne döper ungen till: Om de är en tjej:Sanna och om de är en kille: Sannus. Då kan den få så mycket plats den vill för då är jag alldeles säker på att de kommer bli en alldeles underbar unge. Såå, då var de sagt!

Mötte en målare här i trapphuset idag å trevlig som jag är så heja jag naturligtvis... men denne elake man tittade inte ens på mig... alltså... hur sur man än är så hejar man väl på folk när dom hejar? eller? har jag fel? men förresten... han kanske var en döv målare...? då hörde ju inte han mig och då kanske han tyckte att jag var den otrevlige som inte heja på teckenspråkiska??? Hmm, ja de här vart ju en konstig situation minst sagt...

Nä nu ska jag springa och kolla ugnen, jag håller nämligen på att baka bröd... jag får ju ofint främmande snart...
Heeejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0