Naturligtvis...

....så var de ju ingen promenad igår kväll...Den som trodde på de vart grundlurad...hahaha..
Idag har det varit helt underbart väder. Började med att jag städade lägenheten lite grann och sen åkte jag hem till Emma och Danne och satt på deras altan och höll på att brinna upp i solen... Blev bjuden på väldigt gott kolsyrat vatten med jordgubbar i, mums!! Efter ett bra tag i solen åkte jag och Emma och handlade lite mat till grillningen hos mina föräldrar...  Vi åkte och hämta Danne och sen åkte vi till Mamsen och Papsen och började med maten.. Oj så trevligt vi hade... å mätt vart vi... nå jäääävulst... Näe nu har jag varit inne i lägenheten några minuter och börjar bli rätt less på de... VILL UT I SOLEN!!!!

       


   


    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0