Min hund ska heta Pisco

Jag är så himla sugen på att köpa en hund. Men de är inte så lätt att köpa en hund bara sådär, de krävs planering, pengar och tid. Sånt som jag riktigt inte har. Har suttit och kolla på massor olika hundraser som finns, och den dagen jag bestämmer mig för att jag kan skaffa hund då kommer nästa problem, vad vill jag ha för hund? hur vet man vilken man vill ha? de finns ju super många olika sorter... å de här med val är väl inte direkt min starka sida... men en sak har jag bestämt mig för iallafall... å de är att hunden ska heta Pisco =)

Nu ska jag fortsätta eftermiddagen med att data, snusa, lyssna på musik och sist men aboslut inte minst dricka cider.. å snart kliver jag på det kanongoda rose vinet tandarra!!! Ses i dimman!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0