Mat i magen, vin i strupen!

Ja då har jag varit på Kina och ätit, äntligen efter 11 timmars arbetstid utan lunch och rast. Jag ersatte ölen mot vin, och de gick minst lika bra, om inte bättre....
Var lite hängig efter jobbet idag men känner mig tusen gånger bättre nu, och enligt mina egna beräkningar beror de på vinet och absolut inte maten. Tänkte fortsätta med några mysiga sängfösare för mig själv innan jag går och lägger mig. Jag måste ju faktiskt försöka komma i säng i tid, ska som sagt upp och jobba imorn. Jag börjar jobba 06.00 på morron annars men imorn börjar jag inte förrns 08.00, så jag kan sova ända till klockan 07.00, kaaaaaaaannnooonnnnn! Världens sovmorgon!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0