Måndag... som är en söndag...

Jag blir så förvirrad av dessa dagar... de känns som att de har varit "söndag" typ 90 gånger den här veckan... förstår mig inte riktigt på de där... men de är helt okej att de finns söndagsmåndagar....
Idag har jag superstädat hemma, men snart så är de väl dags igen med tanke på att mina katter tappar hår som nå tok. Efter de så var jag å storhandla.. eller storhandla var de väl inte riktigt, de vart en full korg å de är mer än va jag brukar handla... =) Sen så åkte jag och plocka upp Marika och vi åkte hem till Emma å där var de dags för bakning... yeeeey... jag som är världens sämsta bagare gjorde de mesta...men de var ju tur de för de vart alldeles perfekt, haha... vi bakade kärleksmums (gillar inte riktigt de namnet så jag ändra till flottigjävlakaksatan) och den vart alldeles underbart god... sen bakade vi rosenbröd... första degen såg ut som nåt nån hade skete ut och lagt på tork ett år... så efter ett tag insåg vi att den aldrig skulle jäsa så jag gjorde en ny deg och naturligtvis vart den perfekt... sen var de dags för de bästa efter bakning....disken... hahaha näe jag menar naturligvis provsmakningen... var kanonhungrig så de var inte helt fel.
Jaa, de var min dag de!!

Over and out


Kommentarer
Postat av: KateWellings

Mycket mackor imorse? :) Kollade förbutikens disk igårkväll och hoppade högt av lycka att jag var ledig idag ;)

2009-04-14 @ 12:26:29
URL: http://katewellings.blogg.se/
Postat av: KateWellings

...det där är värt ett veckans grattis inser du va?! :)

2009-04-14 @ 17:51:45
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0